Moje zdjęcie

Jestem absolwentem Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Prowadzę fizjoterapię osób dorosłych oraz dzieci powyżej 2. roku życia.

Zajmuję się kompleksową fizjoterapią narządu ruchu, w tym:

• problemami z kręgosłupem (m.in. dyskopatia, rwa kulszowa, bóle korzeniowe),
  • problemami ze stawami obwodowymi (skręcenia, zwichnięcia, stany przeciążeniowe i zapalne),
  • stanami pooperacyjnymi (endoprotezoplastyka, rekonstrukcje więzadeł, złamania).

Ponadto zajmuję się leczeniem chorób wewnętrznych, dzięki wykorzystaniu Manipulacji Powięzi Narządów Wewnętrznych. Jest to nowoczesna metoda terapii, polegająca na przywróceniu prawidłowego napięcia powięzi mocujących i okrywających narządy wewnętrzne. Dzięki stworzeniu odpowiedniej przestrzeni dla narządu, dochodzi do normalizacji jego pracy, a tym samym wycofaniu objawów. Metoda skierowana jest do Pacjentów z chorobami układu endokrynnego, pokarmowego, oddechowego, moczowo-płciowego, hemopoetycznego, limfatycznego, skórnego.

W swojej pracy korzystam przede wszystkim z:

• Manipulacji Powięzi wg Stecco (Fascial Manipulation),
  • Manipulacji Powięzi Narządów Wewnętrznych (FMID – Fascial Manipulation for Internal Dysfunctions),
  • Pinoterapii,
  • Masażu Tkanek Głębokich,
  • Igłoterapii,
  • Terapii Tkanek Miękkich,
  • oraz ćwiczeń z zakresu kinezyterapii.

Ukończyłem także Medycynę Manualną FRSc wg Radosława Składowskiego, która stanowi innowacyjną metodę diagnozowania i leczenia pacjenta.

Prowadząc terapię, zawsze staram się odnaleźć rzeczywistą przyczynę problemu i nakierować na nią swoją pracę. Przykładam również dużą uwagę do ergonomii wykonywanej pracy oraz codziennych nawyków, które pomogą wrócić do zdrowia. Staram się przekonać pacjentów do podjęcia aktywności fizycznej dostosowanej do ich stanu. Nieustannie podnoszę swoje umiejętności w licznych kursach i szkoleniach.